onsdag 28. oktober 2009

Okay, da var de 9 første ukene av skole og Amerika gjennomført. Tenk at jeg har vært her 1/4 av tiden min her allerede! :O Jeg har opplevd så mye nytt, spendende, fått mange nye venner og levd en helt annen livsstil. På skolen har jeg gjort det helt okay! 91 history, 93 teen leadership og 88 algebra2 ble midterm exam karakterene mine så de er helt okay!

Teen leadership er den beste klassen jeg noen gang har hatt! Fått kjempe gode venner som jeg kommer til å ha kontakt med, og lært mye nytt! Fått kjempe mange koselige 'notes' :) Jeg har blitt best kjent med Hannah, og denne lørdagen gikk jeg ut å spiste med henne og hennes venner og etterpå gikk vi hjem til en annen venn av de, som viste seg å være en gutt fra min algebra klasse.. Hos han satt vi ute i en ring forran peisen og spilte gitar, sang og pratet, kjempe koselig :) kommer til å savne teen leadership! Nå er det klart for en food class, så glad for at Terri og Bailey fra teen leadership klassen er der med meg! Hatt to dager i der, vet ikke åssen det blir der, men det virker okay!

Teen Leadership class




Ute å spiste


For to uker siden var det klart for en toppkamp mot en av de to største rivalene til min skole! kampen blir kalt 'Battle of the axe' og motstander skolen heter Lewisville. Helgen før den uken dekorerte de nesten alle veggene på skolen i svart papir med mange notater å tegninger! Kjempe sitilig! Å hele uken var det forskjellig kleskode fra dag til dag om du ville kle deg ut. Marcus knuste de med ca 56-7 eller mer! Denne uken er det klart for toppkamp igjen mot den andre rival skolen flower mound, som er skolen i samme område. Skolen er igen dekorert, denne gangen i rødt, og kampen heter 'battle of mound'.. Hver dag er det kleskode igjen å i morra er det 80s.

Bilder fra fotballkamper









Denne helga er det også klart for Halloween noe som kommer til å bli excited!! Vet ikke helt hva vi skal, eller hva jeg skal kle meg ut som, men det kommer til å bli knall! På fredag skal vi ha halloween party i soccer, der vi skal spise pizza å mye mer godt å kose oss :) kansje på lørdag skal vi kansje ice skating i halloween kostyme med teen leadership klassen, håper det skjer :)

Det er endelig klart at jeg kan spille varsety fotball så det er konge! Ellers har jeg lært å spille amerikansk football, og forje gang jeg spilte ble jeg fast quaterback! Lol.. Kjempe gøy å spille med gutta, de er kjempe koselige og snille!

Varsety laget i volleyball klarte å komme seg til play-offs :D
Me and Ashleigh at Volleyball game :)


Ellers skal jeg prøve å bli bedre til å opptatere bloggen å legge ut bilder :) ha en konge dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar