mandag 2. november 2009

Halloween!

Da var det klart for min første Halloween der jeg kledde meg opp! Lørdag morra gikk jeg, Ashleigh og host mora mi ut for å kjøpe kostyme! Jeg endte opp med å bli 'a nurse' og Ashleigh 'a cop'!! Etter det gikk vi over til ei venninne, som heter Sam og Mary var også der, for å gjøre oss klare. Det første vi gjorde var å gå til halloween partyet til ei venninne Sam og Mary. Rundt 12, dro jeg over til Olivia og møtte opp med folk der. Rundt 10 over 12 dro jeg, Hannah, Olivia, Paulina og Morgan til Hannah for sleepover :) Hos Hannah koste vi oss, og de lærte meg å spille en taylor swift song! Når Morgan sovnet begynte vi å google pranks for å gjøre en på henne! Vi endte opp med å putte hot sause på leppene hennes og så holdt vi forran nesa.. Se filmen!! Ho reagerte ikke slik vi håpet, men det var vittig uansett! Konge natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar