mandag 17. august 2009

På Lørdag dro jeg til Borgen(Drottningborg) for å være med på åpningsfesten og chille der i 3 dager. Var kjempe koselig og se alle igjen! Savna alle kjempe masse! Det vittigste var natt til søndag, da jeg gikk og vekka Kamilla i rundt 3 halv 4 tia, du skulle sett uttrykket hennes! Det var helt sykt, trodde nesten ho skulle drepe meg :P

Søndag spilte jeg vollyballtunering og laga var delt inn klassevis og et mixlag siden det var ikke så bra oppmøte i 1A og 2A haha.. Selvfølgelig vant VI, 2B, vi eide alle og vant alle kampene :D tihi.. 2B er best! Så forresten Liverpool kamp, gode minner, men denne svidde.. Vi kan ikke vinne alle kampene.. selv om vi gjorde nesten det i fjor og bare tapte 2! På kvelden dro jeg til byen med "små ripsa" Heidi B, Helene I og Birgit E på Happy Time og kjøpte Kebab! Første gang jeg har smakt kebab, fordi Heidi tvang meg :P Konge tur! Får ta flere til neste år når jeg kommer hjem...

I dag var jeg i byen å spiste pizza med min kjære Ester og min kjære Karoline :D Kjempe kos<3 Jeg sov forresten hos de 2, og det er noe jeg kommer til å savne kjempe masse! Å sove mellom de er helt konge, og det finnes ingen bedre plass :)<3 Det tok litt av da den siste natta da Karoline begynte å stryke meg på armen, og legge seg oppå den etterpå i søvne, jeg holdt på å daue av latter! Lurer på hva ho drømte om :P haha.. Glad i dere jenter <3
Etterpå dro jeg på sånn Amazon sommerfest, kjempe koselig å se folka igjen før jeg reiser :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar