tirsdag 8. september 2009

USA!!

Okai, naa har jeg vert her i TEXAS i snart 2 uker, skal si tiden flyr naar man har det goy! Tirsdag kveld landet jeg endelig i Dallas. Paa flyplassen stod familien klar med blomster, ballong og plakat, sykt sott! Selvfolgelig saa skjedde det noe galt med bagasjen, saa den fikk jeg ikke for etter noen dager..

Onsdag dro vi ned til skolen for aa sjekke meg inn og finne ut av hvilken fag jeg skulle ha. Det endte opp med 1. Algebra2, 2. Soccer, 3. US History, og 4. Teen Leadership(som er min favoritt og goy)!! Det som sugde var at skolen hadde allerede begynt saa jeg gikk glipp av try outen, saa naa maa jeg spille med de smaa og paa andre laget i hele 9 uker for de kan flytte meg opp eller kaste meg ut, saa det suger!!

Torsdag var forste skole dag, og gjett om jeg var nervos! Tror jeg aldri har vert saa nervos som jeg var da, men det gikk fint!

Fredag var jeg paa min forste Amerikanske fotball kamp, steike aa goy det var! Ho jeg bor hos danser og det var kult og se paa. Gutta knuste det andre laget, saa det var kult! Etter kampen dro vi og spiste paa Sonic. Der traff jeg noen av vennene hennes og de var kjempe koslige. Etter vi hadde spist dro vi hjem til en av fotballspillerne, og der var mange av cheerlederne, danserne og fotballspillerne.. saa da motte jeg enda flere!!

Kommer mer.. + kansje bilder..

2 kommentarer:

  1. Julie Julie Julie... ååå godt å se at du har det bra... :)
    herligland å vilt at du er i Texas!! Guri malla.. stå på, vær dæ sjøl, la lyset skinne gjennom dæ!!!

    SvarSlett
  2. eg og maatte venta paa bagasjen min! Fikk den dagen etter! (spesi xp )

    SvarSlett