fredag 15. januar 2010

Blogg igjen..

Vel etter å ha snakket og diskutert med Kristine Hanson på skype i går om jeg skulle begynne å blogge igjen eller ikke, bestemte jeg meg for å blogge.

Vel denne uken kunne jeg ha hatt en 5 dager weekend, men Geek som jeg er, valgte jeg å utsette us history examen min fra onsdag til torsdag!! Vel det var et godt valg, jeg endte med å få en 98 på us history examen min, og 90 i faget, så nå har jeg A i alle fag :) vel nå var de to første semestrene over og karakterene ente slik

Algebra 2 - 94 eller 93
US History - 90
Soccer - 100
Food Nutriton - Noe med 90?? / Teen Leadership - 92

Neste semester skal jeg ha følgene fag:
1. English 3
2. Government
3. Soccer
4. Senior out, og kan gå hjem :)

Så tilbake til helge.. Endelig langhelg og fri fra skolen! :) men selvfølgelig så har jeg en soccer tunering. Vi spilte vår første kamp i går og vant 2-0! (men jeg strakk en muskel i leggen etter 2 min spill, og ble lagt langflat i bakken og trøkka på, på leggen og rumpa, vel ho sa unnkyld så jeg tenkte WWJD, forgive her, så det var det jeg gjorde) Etter kampen så hang jeg ut med Fabian( en annen utvliklingsstudnt) og noen venner vi har i felles)

Følg Marcus Girls Varsity soccer på http://marcusgirlssoccer.com/index.html


Marcus Girls Soccer Varsity Team 2009/2010

Meg


Et lite oppsumering på det første halvåret:
- Fått mange nye konge venner
- Kjørt i en Limo
- Vært på Marv game (basketball)
- Vært på Dallas Cowboys game (Amerikansk fotball)
- Vært i Arizona
- Sleepovers
- New Moon premiere
- Mye resturante food / fast food
- Vært på alle football games for gutta
- Volleyball games
- Basketball games
- Boys soccer games

Marv Game!

Limo ride to the Marv Game!

Cowboys game :)

Forresten noe som er kult er at min skole har det beste gutte soccer high school laget i hele usa, de er kåret som nr 1. og vi har det beste bandet i hele usa. hvor kult ekke d a?!!

- P & L

4 kommentarer:

  1. Du er så søt, Julie <333 Savner deg MASSEE!!! ;*

    SvarSlett
  2. Godt at du blogger igjen! Hadde du virkelig kun 4 timer om dagen dette semesteret? Good job on the grades!

    SvarSlett
  3. Vi har 4 semester.. og fire klasser vær dag. og timen varer i 1 og en halv time! så det er lange timer.. mye mer skole en jeg er vant til!
    Takk :D
    Ja besteme meg for å blogge igjen etter å lese deres blogg hver dag..

    SvarSlett
  4. Å, julie =) Det ser så kjekt ut!
    Du e fine!
    Klem fra Bjørghild

    SvarSlett