onsdag 20. januar 2010

Tunrt up Tuesday!!

Turnt up Tuesday er konge!! Vi går hjem til Prestons house før kamper, og bare chiller og har det gøy.

I dag var det første skole dag av de 18 siste ukene, trist, men konge! Sykt digge klasser jeg har :) og nå slutter jeg kl 2, hver dag :)

Etter skolen i dag, dro jeg og Preston til Taco Tuesday og bestilte mat, og tok det hjem til han, hvor TJ, Nick, Zach, Rhett kom..

Rundt kl 6, kom Taylor å plukket meg opp for å dra til Haleigh for å dra til the boys soccer game. Kampen var konge, vi ropte hele tiden, og ropte mot Keller high school jentene osv.. kampen var intenst, veldig intenst, og etter kampen ble det nesten slosskamper mellom oss og de andre high school jentene(noe jeg selvfølgelig ville stoppet om det skjedde).

Sorry for alle skrivefeilene, kommer snart bilder, jeg må bli bedre på å ta bilder igjen!!

Miss y'all !!

2 kommentarer:

  1. Savner deeeg! <3
    Men pass på du tar fag sånn at du får året godkjent da! :D <3

    SvarSlett