lørdag 19. september 2009

Helg..

For en konge uke :D
Paa tirsdag fikk jeg en konge beskjed, jeg ble endelig flyttet opp fra JV2 til JV1 og Varsety(de vet ikke helt enda hvor jeg ender). Paa onsdag hadde jeg min forste trening med JV1 og det var konge, de var mye bedre enn de JV2. I dag hadde jeg min forste trening med Varsery det var konge :D de er faktisk ikke saa verst, jeg syntes de er gode! Det eneste som sugde av dette her, er at jeg maa bytte us history klasse, jeg digget min, det var utrolig kule folk der! Sott av noen aa si de savnet meg i klassen :(

Fikk 100 paa Algebra 2 quizen min fra tirsdag, det var bra! Men rotet det til igjen paa den andre dagen etter.. Strok forresten ikke us history testen min! fikk 72, vet det suger men jeg strok ikke :D

I dag ska jeg bare chille, og i morra skal jeg paa Fotballkamp igjen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar