onsdag 9. september 2009

Helgen...

Denne helgen var konge! Pga Labor day hadde vi fri paa mandag ogsaa, noe som var helt konge!

Paa fredag var det amerikansk fotballkamp igjen. Rundt halv 6 ble jeg hentet av Ryan og Brett, og vi dro paa butikken der vi motte 3 andre gutter og kjope mat som vi skulle grille paa pakeringsplassen for kampen (noe de kaller tailgate). Paa kampen motte jeg enda flere venner og det var konge. I begynnelsen av kampen Marcus(navnet paa laget og skolen) under.. De har ikke vunnet over det andre laget paa flere aar. Men etterhvert fikk gutta det til og snudde trenden og vant kampen. Etter kampen dro vi paa sonic og spiste og etter det dro vi til en av spillerne som vanlig.

Paa lordag var jeg forst i 2 overaskelses bursdager, det var utrolig koselig! Etter bursdagen ble jeg invitert paa fest, noe som jeg ikke kunne saa Meg, Ashleigh, Morgan & Jenny hang sammen. Forst saa kjorte vi til en kompis av ei av de, men det sugde saa vi dro bare tilbake til Morgan og sov der.

Sondag hang jeg med Ashleig x2, Anna Beth og Jaclyn.. Vi saa 17 igjen og sov over hos Anna Beth. Konge helg!!

Mandag gjorde jeg egentlig ikke noe spess..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar