søndag 21. mars 2010

På tide å blogge igjen..

Vel jeg har vel vært litt dårlig med å blogge, men jeg skal prøve å bli litt bedre!

Høydepunkter i Mars:
- Basketball ble #3 i State..
Jeg og Courtney dro ned til Austin for å prøve å se kampen, etter vi fikk vite at vår soccer kamp var flyttet til lørdag likevell. Vi ble stående i trafikk, og en 3 timers biltur ble plutselig til 5, og vi kom frem da kampen var slutt. Gutta var uheldige og ble stoppet av en dommer i veien, og var utrøstelige når de kom ut for å ta bussen til hotellet. Jeg var en av de heldige som fikk klemme gutta da de kom ut, siden jeg var med søstra til en av de to beste på laget. De ble hvertfall #3 og District & Region Champs. One Team, One Dream.. Good Job Guys <3



- Sikret oss en plass i playoffs med Girls Soccer
Vi vant de 2 mest avgjørende kampene i denne sesongen mot Flower Mound 2-1 og Hebron 1-0 og klarte heldigvis å sikre oss en plass i playoffs ettter en forferdelig sesong. Jeg fikk endelig litt mer spille tid, men ble knocked out, og fikk ikke spille mer...

- Spring Break :) Reiste til Mexico igjen for 3 gang, noe som var helt okay!

- Boys Soccer ble district champs igjen!
Senior night, jeg fikk følge min kjære Soccer Stalker Bryan, noe som var konge!



Høydepunkter som kommer opp:
- Playoffs
Tirsdag 23 Mars er det klart for første playoffs kamp mot Colleyville Heritage, som vant deres district. Vi kom på 4 plass i vårt, men vi har også det hardeste district i hele Texas. Vi tapte bare 1-0 uheldig vis Texas beste highschool jente lag og de er # 6 i hele usa eller noe. Så vi har en god sjangse til å komme videre.
- Besøk
25 Mars kommer Familien min på besøk. De reiser først til California og jeg skal møte dem der sammen med Ashleigh vertssøstra mi enten den 26 eller 27, kommer an på playoffs kampene!
- California, Los Angeles :D <3

2 kommentarer: