tirsdag 23. mars 2010

Team Dinner!!!

I dag var det klar for Team Dinner igjen før playoffs kampen vår i morra. Vi gikk ut å spiste og fikk en deal på prisen. ååå som jeg elsker å henge med laget, team dinner er noe av det gøyeste som skjer hver uke, og vi finner på masse gøy! Vi fant også ut at vi skal lage en "fake" bursdag for meg snart, siden de ikke kjente meg på bursdagen min.

Nå må jeg gjøre ferdig "my english paper" noe som jeg sliter litt med. På den lyse siden er at forrige "paper" jeg gjorde fikk jeg 88 på og 100 på prosessen, og var en av de beste i klassen :D så jeg er veldig fornøyd, det eneste jeg gjør er å bare klare å ha minimum 70 i hver klasse(sånn at jeg ikke failer), siden karakterene ikke teller noen ting og jeg er for lat til å gjøre leksene.. hahaha


Siden jeg er Bryans Soccer Stalker må jeg gi han noe hver uke(nå kamp) for å ønske han lykke til, den er ikke helt ferdig, men dette er noe alla hva jeg lager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar