fredag 26. mars 2010

Torsdag, siste dagen på skolen på en laaang stund :D

Så i dag er det torsdag 25 Mars og siste dagen min av det 3 semesteret!! Siden det er bare halv dag i morgen med exams og jeg har soccer og senior out trenger jeg ikke å gå på skolen i morgen, noe som er fantastisk deilig :)

I dag hadde jeg 2 exams og jeg har ikke peiling på hvordan de gikk, fordi jeg dreit i alt og bare gjettet.. I dag fikk jeg også vite karakterene mine etter 3 semester og det ser veldig bra ut og noe jeg er ganske fornøyd med ettersom jeg bare har gjort det jeg "måtte" gjøre(levere inn) + og nesten ikke øvd! :D

English - 83 = B (Exam - ?)
Government - 97 = A (Exam - ?)
Soccer - 100 = A (Exam - X)

Ellers så har jeg karakterene:
Algebra 2 - 93 = A (Exam - 88)
US. History - 90 = A (Exam - 98)
Teen Leadership - 91 = A (Exam - 93)
Food Nutrition - 88 = A (Exam - 97) (fikk to 0 på 2 prøver, pga soccer og jeg glemte å ta prøvene)

På lørdag reiser jeg til LA for å møte opp med Mamma, Pappa og Daniel noe som jeg gleder meg veldig til :D så jeg kommer til å ikke gå på skolen hele neste uke! så det vil si jeg har 8 uker igjen på skolen! Bedre kan det ikke bli :D
Neste semester blir det følgene fag:
English
Sociology
Soccer (slutter kl 1 om jeg vil, pga soccer sesongen er over for seniors)
Senior out

Random bilde fra skoledagen idag med Grace<3 HAHAHHAHAHAHA Jordin...

I love AMERICAN schools!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar